Campanii sinistre – cand agentiile sunt plecate cu sorcova

Tags :
Category :Marketing

Malaysia Airlines Bucket List

Se întâmplă rateuri, s-au întâmplat și la noi (Mihai Eminescu – Veneris), se întâmplă și la case mai mari.

De Malaysia Airlines cu siguranță ați auzit. Chiar dacă nu ați zburat cu ei sau nu i-ați văzut în vreun aeroport pe tabela cu sosiri și plecări, ați auzit datorită celor două tragedii în care au fost implicate avioane ale companiei: avionul dispărut din luna martie și avionul doborât deasupra Ucrainei de către separatiștii proruși, ambele accidente cu zero supraviețuitori. Nu cred să mai existe vreo companie aeriană ce a înregistrat două tragedii de asemenea proporții în numai 6 luni.

Acum câteva zile cei de la Malaysia Airlines au pornit o campanie, un concurs, în care cereau consumatorilor care își cumpără bilet să completeze “my ultimate bucket list”. Bucket list, în caz că nu știți la ce se referă, este lista aia cu chestii pe care vrei să le faci înainte să mori. Sinistru e puțin spus, te trec fiori pe șira spinării- nu înțeleg cum o așa idee a putut vedea lumina internetului, in contextul istoricului recent al companiei. Huffington Post descrie acțiunea drept “marketing gaffe of the century”. La scurt timp după lansarea campaniei, au schimbat textul campaniei.

Sursa foto