Dacia – un succes made in Romania?

Tags :
Category :Marketing

Acum aproximativ cinci ani, când căutăm o mașină și cineva îmi propunea Dacia îi răspundeam ironic “am zis că vreau o mașină!”. Atunci am ales un Ford Fiesta second hand.

Acum, dacă s-ar pune problema să îmi schimb mașina cu siguranță m-aș uita și la Dacia. Dacia Duster și noua Dacia MCV chiar pot să spun că îmi plac. E drept, și prioritățile s-au mai schimbat, acum mi-aș dori o mașină cu portbagaj mare. Experiența ultimelor plecări la maratoane, când am fost în pragul infarctului la apariția lui Andrei cu un rucsac cât el de mare (și Andrei E MARE!) în condițiile în care mașina era deja plină cu patru oameni plus bagaje, m-a făcut să mă gândesc că poate aș avea nevoie de o mașină mai încăpătoare.

Dacia a parcurs un drum frumos de când a fost cumpărată de Renault până acum. E un sentiment plăcut să ieși din țară în vizită pe la vecinii tăi și să vezi un procent impresionant de Dacii pe stradă. Dar despre asta vorbește mai bine spotul de mai jos, semnat Graffiti BBDO. Mie mi-a plăcut foarte mult, ba chiar le-am dat și un mesaj celor de la AdWeek în care le-am semnalat ad-ul 😀