Hyundai – The empty car convoy

Tags :
Category :Marketing

E mai important să fii creativ sau să faci un ad care să placă consumatorilor?

Hyundai a scos de curând spotul de mai jos în care prezintă tehnologia Smart Caring, o tehnologie destul de inovativă de driver assitance. Pe Youtube, deși nu rupe, înregistrează niște cifre ok pentru un produs comercial: aproape 4 mil de vizualizări și peste 700 de comentarii de pe 24 iunie, când a fost publicat, până acum. În comentarii lumea vorbește despre produs, unii de bine, laudă noua tehnologie, alții comentează că e tot mașină coreană și preferă BMW-ul la orice oră din zi sau din noapte. Ideea este că spotul nu a murit anonim și a stârnit reacții.

Filmulețul e bine făcut, fără îndoială, ideea e faină. Totuși cred că peste 90% din oamenii din industrie când au văzut spotul s-au gândit “bă dar nu seamănă cam mult cu ăla cu Van Damme când face șpagatu pe tir?”. Adică cu ăsta. Tot cascadorii, tot “nu faceți asta acasă”, reclama tot la sisteme de tip driver assistance. Și întrebarea se pune, atunci când lucrezi la o campanie, cum e corect să faci? Depui cu 200% mai multă muncă pentru a scoate ceva original, din respect fața de meseria ta, sau alegi o rețetă inventată de alții care știi că merge bine și îndeplinește obiectivele clientului? Desigur, întrebarea este retorică și răspunsul probabil tot timpul va fi la mijloc. Că așa e în tenis.