Noua reclama Guinness dedicata Independence Day

Tags :
Category :Marketing

Brandul ăsta știe cum să comunice bine de tot. Sau poate știe cum să își aleagă bine agențiile cu care lucrează. Sau poate, meritul este al întregii echipe client-agenție, așa cum ar trebui să fie. De data asta agenția este BBDO New York.

După spot-ul de mai jos și spot-ul cu prietenii care joacă basket (o altă poveste superb spusă!), abia aștept să văd cu ce mai vine acest brand. Așteptările sunt mari.

Nu mai rămâne decât să vă zic și eu the choices we make reveal the true nature of our character.  Ca să înțelegeți mai bine contextul, ad-ul de mai jos a apărut cu ocazia Independence day, ziua națională a Statelor Unite. Și să nu vă aud cu comentarii de genul cea mai tare reclamă de Independece day a fost făcută de un brand irlandez, că nu își au locul.

Până acum un an, când am băut ultima oară Guinness, nu prea eram fan al acestei beri. Parcă vad cum gusturile mi se schimbă. Nu de alta, dar și gusturile sunt dictate de la mansardă, iar o poveste bine spusă care trezește ceva în tine are puterea de a schimba ordinea lucrurilor acolo sus la motorașul șef. That’s the power of advertising.